äventyr!

godkväll, (eller kan man skriva så? skit samma nu kör vi :))
vaknade imorse, först vid sju, haha till min stora förvåning var mr P vaken, pratade lite med han, somnade om och vaknade igen vid halv elva typ, helt bombsäker på att jag försovit mig, gick upp petade i mig lite frukost och sen hoppade jag snabbt in i duschen, efter det åkte jag mamsi & papsi till stan för att fixa svanbergs present eftersom att han blir arton nästa måndag och vi ska fira han i helgen :-) , efter att jag hade fixat den och stämt av med C & R så åkte vi hem till peter och katri och hälsade på, fikade lite och jag kollade in huset och allt :)
sen åkte vi till länna för att kolla kamera och lite sånt, jag hittade en men mamma va skeptisk, (som alltid ;L)
åt lite gott och sen blev det hemfärd och nu sitter jag här :)
min lillebror är i stan på bio som jag också vill se så jag är helt ensam :(
nej nu ska jag nog kika på en film med mamma & pappa, det verkar inte hända något ikväll, stackars nynäsbarnen som börjar skolan imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0