britttttaaaaa

hallå, just nu sitter jag på våran FSF lektion, eller ja. det ska vara en lektion men det är mera, sjunga, dansa, rita, prata "lektion" onödigt att komma hit egentligen, vi gör aldrig något. slappt som fan. haha, men ibland kan malin ryta till & då blir det till att plugga ihjäl sig ;o
nu håller vi på att planera det öppna huset och jag önskar att vi bara ska sluta, för då ska vi gå och köpa eken mål. shiiiiit vad hungrig jag ääär!
äter som en jävla gam, hade lunch nyss. ändå skriker magen otroligt mycket!
nej nu ska jag försöka att koncentrera mig och sen ringa pappa för att få han att åka till stan med mig och göra min lilla överraskning, ;D
nej nu ska jag hänga med i diskussionen här och sen är det bild med brittafitta som väntar, det kommer smälla!
PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0