crazy night!

haha mja, en sammanfattning om gårdagen, out of controll!
började med middag & mys med massa tjejer hemma hos Idah för att hon fyllde nitton i fredags :)
sen skulle dem vidare till stan & då drog jag hem till mina underbara letter, det var heeeelt galet!
matiss kusiner var där & fyfan, dom räddade nog min beach 10. fyfan vad jag garvade, dansade lettisk folkdans, potatis dansen & spelade wii. finns nog video på våra danser. haha helt sjukt.
försöker hela kvällen att spöa Anton, matiss & janis på wii. tyvärr gick det inte. men dem fuskade sååå..
natten avslutades med en NHL match vid två. rangers - phx, säämsta! en powernap tog jag också och sen bestämde sig Anton för att beställa taxi så vi skulle komma hem utan att frysa ihjäl.. :)
så natten avslutades med att sova hos min underbara.
nu sitter jag här på jobet och önskar att jag kanske gått hem några timmar tidigare igår, men vadfan! det va kul, lite får man tåla :)
nu är det bara att tagga till inför nästa helg, tobbe & montis blir 18, något roligt lär ju hända :)
& på onsdag kommer crazy ultras igen tror jag.
bilder ifrån helgen kommer noooog, kanske tillochmed en video, haha!

det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0