dagen efter..

sådäraja, nu är jag hemma efter en lång dag.
gårdagen var helt sjukt kul! eller ja, så länge den varade iallafall :) tyvärr så kom det lite föör mycket folk, men jag hade så himla kul ända tills det sket sig, en rak och jämn kväll hela kvällen igenom :) återförenades med en gammal kille också, haha inte helt fel "nej jag är inte kär i han längre, det var bara de första åren som va jobbiga, men nu när det gått fyra år så börjar det lägga sig lite" haha!
efter alla dragit så städade vi lite, sen hade jag och robbin efterfest för oss själva i lokalen, han är för jävla underbar!
kom hem runt två, la mig för att kolla film med eric och fredrick men jag somnade nästan på en gång.
vaknade imorse vid tolv och jag va inte alls pigg på att gå upp!
tvingade mig upp och petade i mig frukost, slappade i soffan och sen började jag fixa mig för att dra ner och kolla på a-lags matchen, den var minst sagt intressant, plexiglas krossades, domaren sög ovanligt mycket, men sällskapet var riktigt trevligt :)
nu ropar min säng ovanligt mycket på mig, imorgon börjar skolan och verkligheten igen, jag längtar faktiskt lite, få träffa brudarna och alla andra igen, som jag har längtat!
sen måste jag nog ta mig en ordentlig titt i min lilla garderob efter något att ha på mig i helgen, nervööööst!

mitt hjärta slår dubbelslag såfort jag hör ditt namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0