dagen med stort D

nu sitter jag här på våran FSF lektion, vi gör ovanligt mycket, haha typ som alltid ;)
nu är det bara några få timmar kvar, sen ska vi dra oss inåt stan och kolla teater.
jag är sjukt taggad, det ska tydligen vara jätte bra skådespelare med så jag hoppas på ett grymt resultat!
kanske inte direkt är teatern som jag skulle välja självmant att gå på, men går ju hellre på den än att sitta på en lång lektion eller föreläsning. :)
kanske ska träffa min farbror också, han är underbar! :)
nej nu ska vi moffla lite godis medans man fortfarande kan äta, sen ska jag mysa med min underbara klass och sen ska vi äta ute! :)

du snurrar min värld, and i like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0