döööd!

ja, rubriken förklarar inläggets innehåll rätt så bra tycker jag. vi har nyss haft idrott, vi körde innebandy. fyfan vad jag kämpade. det är så sjukt kul! kanske något man skulle kunna börja på? :)
men iallafall, jag känner att jag antagligen kommer få träningsvärk imorgon, men det skiter jag i. det är då det tar som bäst, helt underbart! kanske tar en träningstur när man kommit hem också, vem vet? jag ska ju fixa kroppen, då måste man ligga i! :)
nu sitter jag i matsalen med sandra, sara & amanda, vi va nyss i cafeterian och jag beställde en pastej festis. ojojoj om jag är trött!
idag ska jag nog sova vid åtta tror jag, eller ja iallafall försöka. :)
nej nu ska jag nog spela lite bubbel shooter innan mitt teckenspråk börjar, galet taggad. måste kolla igenom hemsidan så man inte tappar allting. :)

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha sötnos då<3



Du fick iallafall oss att skratta :)

Alla kan säga fel ibland :) <3<3

2010-01-12 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0