emancipation.

nu har vi historia, vi pratar om emancipationen, eller ifall man kan säga så? :)
helt ok. jag älskar Gunnar, han kan få vad som helst att låta intressant, nästan... :)
efter skolan så blir det dans, fy tusan vad taggad jag är!
helgen är inte fullt planerad, johan kommer iallafall hem ifrån lumpen idag eller imorgon. så ska väl försöka få ihop lite folk för att "fira" han. fira idahs nittonårs dag ska jag hinna med också!
fullt ös medvetslös
våran enorma håltimme har vi lyckats slagit ihjäl också. :P jag & jennifer fick någon skum chat/video hemsida utav andreas, alltså det finns så sjukt äckligt folk ute i världen!
sommarplanerna är lite ändrade också, blir nog gotland ändå. inte helt fel!
nej nu fick vi rast, dags att sträcka lite på sig! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0