:)

idag har faktiskt varit en både bra & dålig morgon. jag har sovit som en prinsessa & bara drömt bra drömmar (jag brukar alltid drömmar mardrömmar eller drömmar som har med en speciell person att göra..) men inte inatt, eller jo han va med lite delvis men det spelade ingen roll :) den va bra iallafall! hursom helst såhar jag precis gått upp, va så lat att jag låg kvar i sängen & drog mig ett tag, nu ska jag försöka klura ut vad jag vill äta till frukost & sen slå på ett O.C eller the hills avsnitt kanske?, sen ska jag åka till ishallen för att jobba. inte det roligaste direkt.. menmen, jag behöver verkligen pengarna! :)
nej nu har jag inte tid med detta längre, börjar jobba två. måste hinna fixa allting innan dess :)
sen är det ju bj match & då lär hela blue army vara där, derby dessutom. woho, ladda krafterna! (y)
jag tror pojkarna tar hem det :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0