°

jag är glad idag, glad men ångerfull. för allting som man har gjort fel. man handlar i stundens hetta och nu så inser man vilket misstag det verkligen var. det har inte med något speciellt ämne att göra utan bara i största allmänhet, jag vill klara av att vara så stark som alla andra, men jaa.. ibland blir inte allting som man vill,
men jag är glad, & jätte envis så jag tänker fortsätta kämpa, eller kanske inte fortsätta föralltid men jag tänker inte ge upp iallafall, men jag tänker inte heller sluta leva för det.
Saker går bra nu, rullar på som det ska, jag är nästan rädd för att säga så, sist jag uttryckte mig så att allting höll på att lösa sig så förlorade jag Adam. det kanske inte är meningen att jag ska få ha ett normal & tråkigt liv som alla andra?
hm, alla dessa funderingar, vad är egentligen planen för mig? finns det någon som vet det? eller ska jag få fortsätta leva för dagen och bara vara..?
ja, alla dessa miljoner funderingar om precis allt och ingenting, ibland är det skönt men ibland dödar det mig. haha!
nej nu ska jag sluta gråta, det är egentligen inte mitt fel, det va du som fick mig såhär med alla dina lögner & falska löften.
det känns rätt skönt att slippe det just nu, nu har någon annan fått tagit över det.
& det är bara en tidsfråga.
det kanske inte är just han jag saknar? det kanske bara är kärleken?
kan det kanske vara så att jag bara va kär i kärleken och inte i själva personen?
nej fy vad hemskt det låter, nu ska jag sluta spekulera och leka djup.
måste gå och leka hantverkare för att vårat vatten har fryst.
sen slänga på en brasa innan det börjar komma istappar ur snoken på en!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Elin eller johanna eller kanske natascha?

varför tar du bort kommentaterna???

hahaha

2010-01-26 @ 09:34:57
Postat av: linda

för att jag inte har någon aning om vad du skriver om eller vem du är. stå för vem du är istället :)

2010-01-26 @ 10:32:59
URL: http://lindazetterman.blogg.se/
Postat av: SARA HÖÖG

jag kan stå för vem jag är, men det gör ju uppenbarligen inte du...

2010-01-29 @ 12:51:31
Postat av: linda

jo det är klart att jag kan stå för vem jag är?

men ifall du nu kan stå för vem du är varför vågade du inte skriva ditt vanliga namn på första kommentaren då? :)

2010-01-29 @ 13:35:52
URL: http://lindazetterman.blogg.ser
Postat av: Sara

är du dum på riktigt, jag tror du vet vad jag menar med de andra namnet...

men jag säger i alla fall vem det är som du inte gör...

2010-02-01 @ 10:42:43
Postat av: linda

eh nej, ifall jag visste vad du menade med de andra namnen skulle jag väl ändå inte fråga om det?

vadå "men jag säger iallafall vem det är som du inte gör" ? :s

2010-02-01 @ 12:21:19
URL: http://lindazetterman.blogg.ser
Postat av: sara

linda snälla, du vet mycket väl vad jag pratar om.

jag menar att jag säger i ala fall att det är jag som skriver, och det gjorde inte du! det var det jag menade.

2010-02-01 @ 15:06:18
Postat av: linda

nej jag har ingen aning om vad du pratar om, ifall jag visste det så skulle jag uppenbarligen inte fråga?

2010-02-02 @ 08:09:45
URL: http://lindazetterman.blogg.ser
Postat av: sara

linda snälla lilla du, jag är inte dum i huvudet. du vet vad jag pratar om, även om du inte skrivt allt, så är du i alla fall inblandad. det är så typsikt dig. så kom inte med ursäkter..

2010-02-02 @ 13:52:07
Postat av: linda

men ursäkta? skrivit vadå? jag har ingen aning om vad du snackar om? :S

2010-02-02 @ 14:41:07
URL: http://lindazetterman.blogg.se/
Postat av: sara

nejnejnej... men skit samma, du är fortfarande lika störd.

2010-02-03 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0