genom hålet i mitt hjärta

hallojsan! nu kom jag hem för ett tag sen, åkte hem med underbara emelie, vi köpte godis och tjockade oss på tåget (ovanligt?).. jag börjar redan känna av idrotten lite, jävla mördargrejer alltså!
Teckenspråks redovisningen gick väl sådär.. fick VG+, inte direkt supernöjd men det är bättre än ett G iallafall..
nu ska jag när som helst gå & slänga i mig mat, är verkligen super hungrig!
sitter och lyssnar på Kent också och drömmer mig bort.
jag vet inte vad som hänt, fastnat totalt för kent, älskar texterna och allt!
& deras lår "hjärta" kommer alltid att ha en speciell plats, jag saknar dig Adam.
nej nu ska jag äta lite & sen hjälpa mamma med lite arbete, pengar rullar in som det ska förhoppningsvis... :)

Kommentarer
Postat av: Emelie E

Kent - Hjärta! BÄSTA

2010-01-26 @ 19:06:25
URL: http://jagetuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0