good girl!

som ni ser så är inte bloggen fixad ännu och det gör mig riktigt pissed of!
får försöka fixa det idag ifall jag inte får åka iväg och träffa min absoluta bästavän :) måste spana in han "nya" crib, haha även fast jag varit där 100000 gånger förut? :)
iallafall så har jag varit sjukt jävla duktigt idag, fick något ryck vid tolv att jag skulle rensa min garderob, så rensade precis ALLT :D underkläder, danskläder, ALLT! fyfan vad mycket som jag bara köper som sen aldrig blir använt nästan, det måste bli mitt nya nyårslöfte, att inte köpa så mycket skit bara för köpandets skull :)
men nu är det iallafall lite mer plats ledig i min garderob och det enda som snurrar i mitt huvud nu är "SHOPPINGDAGS!" nu när det finns så mycket plats över så varför inte liksom? :)
sen så har jag strykit (säger man så?) idag också, ;D haha flera år sen men nu äre gjort, riktigt duktig har jag varit idag :)
hunnit kollat på jönssonligan på mallorca också och den ofrivillige golfaren, jönssonligan och alla sällskapsresan filmerna måste faktiskt vara de bästa svenska filmerna som gjorts! helt ärligt, jag är helt kär i dom, ja och stefan & krister också, fast det är ju inte en film utan en teater, men iallafall. bättre finns nog inte :)
nej nu ska jag nog försöka att träna lite och försöka hitta någon som vill åka med och shoppa imorgon :)
får inte glömma att anmäla mig till dansen heller, så jävla taggad! jag SKA ha magrutor inom en kort framtid, jag är en bit på vägen, men kroppen måste läggas i hårdtrimning!
nu ska det bli ändrig tamefan!
bort med alla dåliga ovanor och bara träna satan, kollade på biggest loser idag också, jag är lite sugen på att testa yoga, grymt bra träning och man blir sjukt vig, någon som är på? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden, tomten är far till alla barn? du kanju inte säga att dom är sämre än jävla jönssonligan?

2010-01-07 @ 18:16:20
Postat av: linda

haha men alltså humor mässigt så är det de bästa svenska filmerna, utan tvekan!

2010-01-07 @ 19:26:45
Postat av: Ibrahimingeborg

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-07-05 @ 08:20:45
URL: http://ibrahimingeborg.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0