historiA

nu sitter jag här på historia lektionen, vi diskuterar liberalismen som vi sen ska ha en paneldiskussion om.
även fast jag vet vad liberlismen betyder & står för så är det svårt att svara på frågorna, och helt ärligt så är nog ingen i våran grupp speciellt engagerad.
imorse åkte jag till skolan tills åtta, orkade inte åka tåget, så la mig i skolan och sov i en halvtimme, super skönt!! :)
efter det hade vi svenska, jobbar med romeo & juliet, helt ok..
blir en lång dag i skolan idag, vi har öppet hus. men man får ju faktiskt gratis pizza & biobiljetter för det så inte ska man gnälla :)
är lite pirrig inför vilka som kommer hit faktiskt. :)
måste bara försöka att få sova lite innan, låg uppe en timme extra inatt för att återknyta gamla vänskaps band med en killkompis, gud vad jag saknat dig !!
nej nu ska jag engagera mig lite, grattis till min underbara älskade mamma som fyller 39 år idag, och min solstråls kusin Pontus som blir hela 10 år. ojojoj vad fort tiden har gått..

genom hålet i mitt hjärta,

Kommentarer
Postat av: Auto Repair Business

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-01-20 @ 19:35:02
URL: http://auto-repair-business.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0