i <3 sl

alltså jag hjärta sl. forever, jag lovar!
eller inte! blev ingen dans idag för att fittågen strulade apa, jag & therese lyckades komma in till stan 10 minuter efter att våran dans hade börjat, ingen utav oss hade käkat då så vi bestämde oss att det inte va någon idé att åka dit då.
vi gick till pizza hut & beställde en pizza hut meal, MUMS!
slog i mig hela pizzan gjorde jag också, yummie!
efter det gick vi och handlade godis, haha är det helg så är det.
sen började vi bege oss hemåt, tågen strulade go figure? så när vi kommer till vh för att byta tåg så går vi till tåget på andra sidan och då åker tåget som vi precis gått av neråt nynäs. och vi får sitta kvar på det andra tåget i vh i typ en kvart, suck...
sen när vi äntligen åker & kommer till ösmo så får vi reda på att alla som tog tåget som vi klev av hade fått stått och väntat i Ösmo på vårat tåg, hehehe!
nu har vi precis kommit hem till martin, de kollar på simpsons.
tror att Johan skulle komma hit sen, han kommer hem ifrån lumpen idag, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0