ind. val

ååååååh! jag fick nyss värsta ångesten när jag insåg att vi har gått mer än hälften av tiden i gymnasiet nu... OHMY!
våran syo har nyss varit här och pratat om nya valbara kurser & individuella valet som vi ska göra nu igen..
valbara kurser är ialf klart, blir psykologi A & B. individuella är klart första handsvalen iallafall, tsp steg 2 och aerobic tror jag att det blir. funderar på företags ekonomi eller engelska C också.
det är lite klurigt, måste nog hem och diskutera allting med min lilla mamma där hemma.. :)
vi ska tydligen ha historia nu men våran lärare Gunnar gick nyss och verkar inte komma tillbaka, O.C dags igen kanske? jo det tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0