klantlinda!

godkväll alla underbara människor! (haha?)
ikväll har jag faktiskt inte gjort nånting utav allting som jag lovade mig själv att göra! usch jag blir på less på mig själv ibland..
dansen gick iallafall huuur super bra som helst! jag total älskar våra lärare, (vi har fått en ny lärare nu som heter Daniel, och han är verkligen super skön!) eller iofs så är alla danslärare det där, jag kan inte hålla mig tills nästa Camp kommer så man får spendera hel dagar där! åååååh herregud vad jag älskar det :) !
men iallafall, blev hemgång direkt efter dansen, jag hade egentligen tänkt att vara en gullig tjej och vänta på Tobbe i stockholm, men då skulle han vänta på sin mamma & få åka med henne hem.. lite surt, länge sen man träffade han faktiskt, menmen. se så det går för mig så fort jag försöker vara snäll mot någon.. haha!
väl hemma efter dansen blev det en enkel middag, nudlar tre minuter i mikron, sitter aldrig fel! :)
sen va det tänkt att jag skulle städa inför imorgon, men fastnade vid datan för att leta efter låten som Jonas äntligen listat ut vilken det var, (bara några veckor senare...) sen efter det kom farmor & farfar för att fira mamma som fyllde år igår, så satt med dom och fikade, små kollade Let's Dance & diskuterade hockey med farfar, (han är stenhård färjestadare, & djurgården gick om FBK igår så det är lite kul tycker jag!).
men nu sitter jag här, måste ta mig i kragen och börja plocka undan lite nu, imorgon ska jag jobba, sen ska jag på teater med klassen och sen filmmys här hemma, hur ska jag hinna allting?
får hoppas att min lillebror är så underbar som han brukar vara & hjälper mig imorgon.. hoppashoppashoppas!
nej nu ska jag försöka att göra lite nytta, :)
slänger upp en bild på min lilla stjärna som lyser starkast på min himmel, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0