ledig!

japp, idag är jag ledig. och har använt min dag på bästa sätt. eller haha ja, sov tills typ tio? gick upp och gjorde värsta brakfrukosten, MUMS!
efter det har jag gått lite på trampmaskinen, dansat lite & kollat på film med pappa :) sällskapsresan, bästa!
nu sitter jag här och har precis mailat in min teckenspråksläxa, funderar på ifall man kanske ska göra den också? vi ska nämnligen filma oss själva när vi tecknar som vi sen ska visa våran lärare, jag kommer känna mig som en idiot. haha
igår åkte jag iallafall med mamma till huddinge efter skolan, eric skulle träna & mamma och pappa skulle handla kläder till helgen eftersom att dom åker bort hela helgen :) jag fick också lite kläder, min pappa är världens bästa!
nej nu ska jag nog hoppa in i duschen och börja fixa mig, ska jobba ikväll och det är väl inte direkt det roligaste.. menmen, nu när sommarn nästan är färdig planerad måste man ju ha pengar. puh!
kommer få leva riktigt snålt för att ha råd, menmen. det är det faktiskt värt (:
nej nu ska jag nog slå på hot revolver för 20onde gången, bästa låten på länge faktiskt!
f u right back :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0