mååndag!

imorse vaknade jag, helt död. släpade mig verkligen ur sängen och in i duschen, jag var verkligen helt död! när jag kommer ut så hade jag fått ett sms ifrån min lärare som talade om att jag har sovmorgon, lite surt faktiskt..
men iallafall, somnade om och försov mig bra som jag är. (y)
i fredags dansade jag med therese, det gick helt okej. man va ju lite stel när det va ett tag sen man dansade :P efter det åkte jag hem till jimmie en snabbis. sen åkte jag hem och bara mös med mamma & pappa eftersom att jag skulle upp och jobba tidigt på lördag morgonen.
på lördagen ringde klockan vid 06.00 jag snoozade tills tio i sju, braaa jobbat (y) skyndade mig för att komma till jobbet i tid och helt i onödan, hände absolut ingenting på typ en timme, då kom iallafall victoria och jag fick sällskap, det va inte helt fel :)
blev ett lite längre arbetspass än vad jag tänkt mig.
sen på kvällen var det ju planerat bio med mysigt sällskap, men så blev det ej, vi hamnade hemma hos han istället , åt kladdkaka glass & hallon och kollade på Avatar, den va inte så jätte bra tyckte jag.. kanske för att jag inte kollade så noga på filmen kanske?
sen efter det tvingade jag att se han på paradise hotel & han tvingade mig att kolla på fotboll. jag hatar fotboll, haha!
se följde han mig till bussen :)
på söndagen åkte jag till huddinge för att kolla på erics friidrotts tävling. :) det gick väl helt okej för han men jag är stolt ändå :)!
efter det så åkte vi ner till kusinerna för att fira mamma & pontus som fyller år på torsdag, det var verkligen super mysigt!

mina småkusiner är min livsglädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0