sommar!

hallojsan!
nu sitter vi här vid cafeterian har nyss haft idrott, amanda & sara höll sin lektion, vi lekte hela lektionen. det va jätte kul. :)
vi fick oss en liten hejarklack på läktaren utav massa killar, vi måste sett ut som idioter (y)
nu ska vi äntligen ha våran första teckenspråks lektion för året, galet taggad! :)
idag har nog mamma med sig jobb hem till mig som jag ska göra, nu har jag äntligen börjat planera sommaren lite, gotland & blekinge står på schemat hittills. ;D
kommer bli sjukt kul och jag ser verkligen fram emot det. :)
sen kommer det säkert komma upp mer planer inför sommaren, det ska bli så sjukt kul att bli arton också, :) då kan man ju göra nästan vad man vill, nej nu ska jag lära mig att exportera filmer och fixa med matte filmen innan teckenspråket börjar.

you make my heart skip a beat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0