stockholms stolthet!

får bli en snabb uppdatering om dagen nu, ögonen går i kors, har sovit mer eller mindre hela dagen men känns som om jag skulle kunna sova i en hel vecka i sträck.
haha men iallafall, gick upp nio, tog en snabb dusch, på med danskläderna och traskade neråt bussen, den va sen som vanligt och jag frös ihjäl.
somnade på tåget så fort jag satte mig, vaknade lagom i krigslida då nästa station va slutstation, böt tåg, somnade om direkt, vaknade på södra. vilken jävla timing!
gick till pressbyrån för att köpa en feting baguette innan dansen.
kom dit och somnade på bänken, vaknar utav att jonas (ena dansläraren) står och borstar tänderna ovanför mig med värsta leendet. haha frisk?
dansade gärnet på streeten och direkt efter det va det ragga/dancehall idag med jonas valdes. skit kul!
tror även att jag krockade med måns zelmerlöw (?) där också, hela grease ligan va iallafall där och övade och marie serneholt är med där, men som sagt är inte helt säker.
men det är lite coolt, vi har små kändisar springandes där lite då och då :)
sen åkte jag hem direkt, somnade på tåget, och somnade på bussen ifrå västerhaninge, mamma hämtade mig i ösmo underbar som hon är.
direkt när jag kom hem gick jag och la mig och sov i några timmar, sen blev det hockeytittande och mys med familjen, mitt underbara djurgården vann såklart, 4-0!
"det är en stark topp tre trio som bryter sig lös"
bättre kan det faktiskt inte bli! nej nu ska jag nog försöka sova lite till, haha ska kanske till stan imorgon och handla lite små saker och svanbergs present imorgon med mamma :)

    kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0