the voice streetdanceschool!

nu jävlar är det bokat! om en vecka smäller det igen, fyfan vad glad jag blir!
dansen drar igång och jag får fortsätta trimma min kropp ännu mera, i can't wait!
helt underbart faktiskt (: fick med mig therese också, så det blir nivå ett, känns skönt ändå (:
jag sitter här med ett stort leende på läpparna, känner mig jätte fånig men fan vad lycklig jag är just nu, finns nog inte ord som kan förklara det (:
blivit lovad bio någon dag också utav en sötpojke :) inte helt fel, och heelt efterlängtat :)
och så ser jag framemot helgen något helt sjukt mycke! svanberg är värd det bästa eftersom att han är helt bäst, som en bror (:



Livet leker & jag älskar det!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0