torktumlare!

mitt huvud är som en enda stor torktumlare, först kommer den solklara känslan om att allting är bra nu, att jag faktiskt klarar det här. sen en minut efter försvinner dem bara och jag blir bara helt.. tom. ja jag blir verkligen tom, orkar inte skratta eller gråta, orkar inte tänka.
jag hatar sånt här.. det är det värsta som finns.
fyfaaaan, jag behöver helg! och jag behöver det verkligen nu! mitt huvud gör ont och jag har ingen aning om vad vi håller på med på lektionen, jag blir tokig faktiskt..
nej helg skulle verkligen inte sitta fel, då kör vi nog fan på fullast vinner! nej skämt åsido... :)
jag måste be Simon att hjälpa mig med min data också, vill byta msn, men kan inte avinstallera det.. mac suger ibland. eller iallafall när man inte hittar det man vill..
men iallafall, som mitt humör är just nu så blir det nog bara en O.C dag idag, kanske kikar lite på dif - hv också, den matchen kan man ju bara inte missa!
juste, jobbade igår. bj vann över visby roma med 4-1 eller vad det va? jag har aldrig träffat ett sånt drygt lag som visby roma, dom borde vara stolta att få komma till fastlandet faktiskt!
i will still love you tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0