WINTER CAMP!

dålig uppdatering jag vet!
nyår blev lyckad, eller ja iallafall för mig :) vissa blev det mest mer synd om.. inga namn nämnda!
alla nyårs pussar som jag missade förra året fick jag minst sagt tillbaka i år. :)
dagen efter spenderades i jimmies soffa! sen drog jag mid vidare hem till danne för att spendera natten där, :) underbara människa!
dagen efter va första dagen på winter camp! om det är kul, dansar i två och en halv timme, passen ligger direkt efter varandra, det tar död på mig. aldrig haft sån här träningsvärk! men ska man vara fin får man lida pin :)
dagarna har rullat på, i lördags blev det en liten mysig tur till sorunda efter dansen också, om jag längtat! :)
de andra dagarna har mest bara gått av farten och just nu har jag ingen aning vad jag gjort förutom att dansat, haha,
igår va iallafall en hemma dag efter dansen, jag pappa & mamma kollade på jönssonligan och bara va. hur mysigt som helst :)
idag flöt dansen på skapligt bra :)
även fast jag va sjukt trött och benen kändes som om de vägde 100 kilo styck! dahlman va lika trött han så han hade lite överseende, ragga/dancehallen gick as bra. haha även fast man ska skaka allt man har typ och jag verkligen inte kan det så kämpar jag på! ;)
nu ska jag försöka att röra mig emot duschen ifall mina 100 kilos ben vill det och sen ska jag förmodligen ner till ishallen, vi får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0