fantasilös

Nu har min man åkt hem, hans pappa kom och hämtade han för en halvtimme sen kanske. Just nu kollar jag på Danska Hollywood fruar och funderar på vad jag och Eric ska äta till middag, båda är för lata för att göra något, en kebabrulle skulle sitta finfint just nu! Synd bara att kontot inte skulle acceptera det, i don't like the economi on the summer!
Idag känner jag mig nästan bakis, vilket är otroligt konstigt eftersom att jag inte rört en droppe alkohol på rätt så länge, antar att kroppen tar ut sin rätt nu för att jag alltid måste fara på till 150 %. fan vad jobbigt.
nu är gnäll tiden över, dags att ta tag i matproblemet och få Eric att fixa disken som han lovat. Jävlar vad vuxen jag känner mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0