första doppet

åh herregud vilken mysig dag jag har haft! Somnade igår efter att jag kollat på filmen Copycat (som slutade vid tolv kanske?), killarna satt ute i vardagsrummet och kollade fifa och jag tvärsomnade. Vaknade utvilad imorse när Niklas väckte mig, sen vid halv tio så åkte jag, Niklas, hans bror Jocke och hans mamma Lena till ett par klippor (?) med Lenas kompis och så solade vi och badade hela dagen, och tro det eller ej men jag badade typ tre - fyra gånger. och jag va i länge! jag är stört stolt över mig själv :)
Vid fyra åkte vi hem och slappade tills hans mamma hade tränat klart, då köpte vi kina mat och sen skjutsade dom hem mig :)

Nu hade jag tänkt att kolla på VM finalen med pappa, eller jag lär väl få kolla själv, han sitter och snarkar breve mig. så nu kör vi, HEJA HOLLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0