helt ok middag

överkokta makaroner och lite halvt brända köttbullar blev det till middag. Medans Eric lagade middag så bakade jag tiger kaka som just nu står i ugnen och borde vara klar när som helst, så vi fixade halva middagen tillsammans typ, han körde varmrätten och jag efterrätten. Nu får vi bara hoppas på att jag orkar hålla mig vaken tills den går att äta. Imorgon är det jobb igen och jag är inte direkt taggad. Jag vill också få vara ledig och njuta av solen som alla andra! får väl glädja mig med att det är sista veckan och sen har jag också semester. underbart? jaaaa!
då har jag mina två första veckor planerat, oh gosh. om jag längtar lite? JA!!!!




såhär glad kommer jag nog vara när jag får ledigt igen

Kommentarer
Postat av: eric zetterman

men du fick ju slicka skålen men inte jag! ;(

2010-07-18 @ 20:33:23
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindström

supersöta linda!<3

2010-07-19 @ 01:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0