last day.

Jaha, då var kvällen här. sista kvällen i stugan, imorgon har vi ända tills typ 18:40 på oss att utforska ön ännu mera. Det är med blandade känslor jag kommer sätta mig på färjan imorgon kväll, glädjen kommer finnas för att jag äntligen kommer få träffa min otroliga underbara man igen, som jag har längtat!
Jag kommer ändå sakna detta ställe, det är så otroligt skönt! Kunna gå omkring i mjukisar och utan smink utan att bry sig. och ja, jag har bokstavligen talat bott i mina mjukisar hela veckan. Menmen, jag hoppas verkligen att detta inte blir sista gången jag är här. Sen kommer jag sakna mina och Malins skumma och helt efterblivna ryck som vi får ibland, och våra sena nätter. mmm i love it!

Idag har vi spenderat dagen på fårö, eller ja, det va en galet lång bil resa dit, Malin körde och hon va sååå duktig :) Sen när vi väl kom fram tog vi en promenad på stranden som var helt sjuuukt lång, sen la vi oss och solade, eller ja eftersom att jag är förkyld så låg jag i mina mjukisar och tjocktröja och sov, malin solade. Sen åkte vi hem, stannade på någon outlet, dom sålde höganäs grejer och bakom fanns det en Bok outlet, jag fyndade två böcker för det otroliga priset 84 :- Liza marklunds "livstid" och Åke Edwardssons "nästan död man". riktigt nöjd!
Sen när vi kom hem åt vi middag och sen har vi bara kollat friidrott och druckit vin.

Imorgon ska vi packa och fixa i stugan, sen ska vi spendera en heldag i visby och äta på något Taco ställe, färjan går hem 19:10 och anländer till nynäs 22:25, hoppas verkligen inte att det blåser så som det gör nu då! Sen åker jag direkt till Haninge, jag kan inte hålla mig ifrån min karl längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0