ojojoj

ja, herregud. man hinner inte uppdatera lika mycket när det är sommarlov, men iallafall. I tisdags så låg jag, Mattias & Niklas på rudan i några timmar och stekte, det blev sen lunch på Sibylla och en snabb titt på Anders nya tatuering, skit snygg! Sen gick vi hem till Niklas och åt middag och köpte vax, vi skulle vaxa Niklas, Anders och Lulle kom förbi också, herregud vad vi skrattade, kommer upp filmer senare någongång, efter det kollade grabbarna på fotboll och jag la mig tidigt.
Onsdagen spenderades hemma hos Nickepicke med hans familj, vi kollade på farsan och bara tog det lugnt, senare på kvällen gick vi till någon uteservering i Haninge och mötte upp Steffi & Sussie och njöt av en cider i kvällsvärmen. Idag har vi bara legat hemma hos niklas och sagt hejdå till hans pappa och dom som åker till Kreta i två veckor, skönt!
Nu har vi precis kommit hem till mig och jag har kört ända hem, duuuktig jag är!



Kommentarer
Postat av: Jackailin

Hi, very nice site! Good luck!

2010-12-14 @ 14:34:22
URL: http://jackailin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0