rain on a sunny day

Nu har det slutat regna här, eller har väl aldrig regnat helt precis här i Tofta, Malins mamma och dom hade iallafall haft regn under hela deras biltur, och dom va borta flera timmar.
Ikväll blir det ingen grillning eftersom att det är så dåligt väder, men en fågel viskade i mitt öra att det tydligen är sämre väder hemma? Stackare!
Just nu kollar vi på Beverly hills, go figure? ;)
Nu är det bara en timme kvar tills höjdfinalen, funderar på att ta en snabb tupplur :)

Imorgon ska vi nog ta en tripp till fårö och sen börja städa Stugan, på lördag är det hemgång, eller ja.. jag kommer ju hamna i Haninge hemma hos min man. Han och hans bror är söta små grabbar och hämtar mig vid färjan, hihih. gissa om jag hittat mannen i mitt liv? han är helt underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0