tiden bara rinner iväg

det har varit en jätte dålig update i know! men i torsdags så träffade jag Idah och natha efter jobbet, glassade en kort stund på Nicksta och sen gick jag vidare för att träffa Emma, ett efterlängtat möte med massa prat om allt mellan himmel och jord. OM jag saknat den tjejen!
Efter våran promenad hamnade vi hemma hos Thomas och Pernilla, jag mös med mina underbara små kusiner och vi blev bjudna på god mat. kom hem sent och då hoppade jag rätt ner i bingen.

I fredags åkte jag hem till Niklas efter jobbet, han jag & Jocke åkte hem till Jimmie och Andreas. Där blev vi bjudna på jättegod grillad mat och trevligt sällskap, vi åkte hem tidigt och kollade på film men jag somnade snabbare än någon kunde säga "state of play".

Imorse fick jag sova ut, vid tio ungefär kom Niklas pappa och hämtade oss och vi åkte till stranden. Det var tråkigt väder men jag fick bada ändå, lekte med olle i sanden resten av tiden och sen åkte vi hem. Vid fem gick vi till hans pappa igen och blev bjudna på Taco middag. Stannade tills åtta och sen åkte vi hem till mig. Nu sitter vi och kollar på "Handen som gungar vaggan" som Emma M tipsade om, den verkar bra! så nu har jag inte tid att skriva mer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0