2 juni

pluggpluggplugg, finns det något annat i huvudet just nu? nej!  Jag har iallafall gjort klart min FA uppgift nu och jag känner mig riktigt stolt, bara naturlabben kvar. puh! alla säger att själva labben är enkel men det är skrivandet som är svårt, betygen sätts idag. man kanske ska försöka övertala Micke att sätta ett IG så jag har chans att kompletera i trean sen? det lutar mot det iallafall..
men iallafall, igår stannade jag & Olivia i skolan tills klockan sex och pluggade, jag hjälpte Niklas med hans recension, jag är för snäll ibland! :)
sen gick jag och olivia till centrum och åt och sen åkte vi och kollade på pojkarnas match, 0-0 slutade den men va helt okej ändå, efter matchen fick vi skjuts till haninge där dom underhöll mig tills tåget gick, när jag kom hem var det bums i säng!
Vi har precis haft våran sista engelska lektion och nu har vi bara skapande kvar, då ska vi ha genrep på våran teater som visas imorgon 18.00 i fredrika bremers aula, kom dit? 50:- för dom över tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0