23 juni

oooooooch gissa vad vi gör? Jo vi kollar fotboll för ovanlighetensskull.. ghana - tyskland, båda suger enligt mig. fyfan!
men iallafall jag ska inte klaga, antar att jag måste offra mig efter allt Herrn har offrat sig för mig.
Ändå, igår efter fotbollen så började grabbarna spela Fifa, jag som va jätte social med min migrän gick och la mig tidigt. Vaknade rätt så tidigt imorse, vi gjorde som vanligt, låg och drog oss i sängen jag kollade på färjan & dh och sen va jag människa nog att gå upp, Jag hoppade in i duschen och sen drog vi iväg för att möta olivia och sola, super mysigt! nu hoppas jag på att jag iallfall fått lite färg, imorgon ska jag försöka att hitta några midsommar kläder, om jag ens har några planer dvs. alla ändrar sig hundramiljoner gånger och jag lackar. jag vill göra något kul såååå VAD HÄNDER!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0