8 juni

jag är riktigt trött, irriterad och jääävligt hungrig! mitt humör är i botten och jag har inte lust att göra vad som helst, min mage känns så tom att det inte ens går att förklara, synd bara att man är alldeles för lat för att laga middag.
Dagen har spenderats på Rudan med BF elever, frisbee golf & ultimate och korvgrillning. Sen gick jag, Olivia & niklas hem till Niklas och jag bytte piercing och vi kollade på Green Street Hooligans 2 - stand your ground, den var inte alls lika bra som ettan, en bit in i filmen så drog Olivia hem och jag stannade och kollade klart på filmen, sen hämtade mamma upp mig och vi åkte ner till Nynäs och en fotograf fotade mig och Eric eftersom att mamma ville ha ett syskon kort på mig och Eric och han skulle på balen, nu sitter jag hemma och Danne & Angelica är här, vi ska äntligen beställa pizza!
Imorgon får jag sommarlov och det känns sjukt stört?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 20:24:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0