dagen efter..

midsommar blev lyckat! Först middag med olivia & amanda hemma hos deras mormor, god mat och underbart sällskap, sen drog vi vidare för att möta upp Calle & Lukas hemma hos Lindstein, trevligt sällskap och god dricka. Dom grillade och vi mös. Gick hem till Calle för att hämta våra saker och sen började allting, väldig trevligt. Andreas och hans kompisar kom senare på kvällen likaså Anders och Niklas, jag är med på massa finfina bilder som nog kommer komma upp på bloggen senare, men det blev en toppen kväll! Niklas och jag började gå hemåt runt tre, ojojoj vilken tur. Somnade direkt när jag kom hem.
Vaknade vid halv två eller något idag och dagen har spenderats i sängen och sen tog jag en väldigt låååååång dusch, det sliter på kroppen att köra all in..

Nu sitter vi här hemma hos Calle igen, ikväll ska vi mysa och jag ska umgås med Olivia eftersom att den söta dumungen åker iväg snart och är borta en hel vecka. Så nu har jag inte tid att skriva mer, vi hörs sen PUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0