döööööööööööö

alltså jag brinner av, jag skrev ett inlägg tidigare idag men det publicerades tydligen inte.. surt
men iallafall, igår var jag med lukas, niklas & olivia, vi kollade fotboll.. såååååå roligt. Sen började vi kolla på 8 mile men sen gick jag och niklas hem och sov, eller jag sov och han proppade i sig 11 muffinsar, hähä.
Klockan ringde vid nio imorse eftersom att jag hade dubbel körlektion vid tio, gick helt ok.
Sen tillbaka hem till Niklas för att väcka han, vi gjorde lunch kollade fotboll och sen traskade vi hem till Lukas där lilla Olivia satt helt ensam. Tog en dusch, kollade mer fotboll sen åkte jag hem.
Nu har jag precis städat mitt rum och bytt sängkläder det är lika med att nu ligger jag här med popcorn och cola och ska slänga på någon film, ikväll ska jag sova tidigt imorgon lär jag ju säkert träffa Olivia och de andra fisarna. kulkul

nynäs kommun är ett jävla skämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0