skansen - stoooooolt!

ojojoj vilka dåliga uppdatering, det märkst för läsarna börjar avta sakta men säkert..
Men inatt sov jag hos Olivia, vi va ute på kvällen och åt med niklas & Lukas, mysigt! Imorse skulle vi till skansen, kom in dit vid tio med klassen, gick runt och kollade på djurren, fikade med klassen vid stora scenen, chillade runt lite, och nu jädrar ska ni få höra en grej som ni aaaaaldrig mer kommer få höra förhoppningsvis, jag, Olivia & Gullu betalade 90 kronor och gick in till Lemurerna och ormarna, tro det eller ej, men jag grät inte!!!!! :D jag skakade som ett asplöv och fick nästan ingen röst men inga tårar kom! FYFAN VAD GLAD JAG ÄR!
men nej det är inte slut ännu, när vi skulle ut så hade dom en "klapp & kram" hörna, ormjäveln hade legat still hela tiden och när jag och oivia kommer fram så börjar äcklet röra på sig, usch fifan! men jag blundade, stretade emot men mitt lillalilla finger rörde den där äckliga varelsen, och ja ni som läser det här tycker säkert att jag är jätte töntig osvosv. men för mig så är det här en jävligt stor dag och grej för mig, (alla som känner mig vet vilken äcklig fobi jag har) så JA jag får skryta, FYFAN VAD STOLT JAG ÄR ÖVER MIG SJÄLV! Efter skansen åkte vi till stan och fixade studentpresent till Niklas & Lukas, sen träffade vi Oscar och vi började dra oss hemåt, mötte upp Niklas i centrum och sen gick vi hem till Lukas, jag och niklas la oss i soffan och började kolla film, Charlies Änglar 2, världens sämsta film!
Vid sex hämtade mamma mig och jag körde hem, nu har jag precis ätit middag och ska snart gå och sova tror jag. Imorgon är det frisbe (stavning?) på rudan med alla BF elever, tror jag iallafall, blir säkert mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0