snabbis

detta får bli ett snabbt inlägg eftersom att jag behöver fixa hår & kläder rätt så jätte snart.
iallafall, igår hade jag ingen ork eller lust till att skriva, i lördags natt kom Jocke och hämtade oss runt två och vi åkte då hem till Niklas för att kolla på film och äta alldeles för mycket popcorn, Niklas kollade på typ 20 minuter av filmen och sen tvärsov han i mitt knä.. tur att Jocke ville kolla med mig. somnade runt fem nånting.
Vaknade vid halv två och jag och niklas gick och handlade för att Jocke skulle steka pannkakor till oss, mumma! Dagen spenderades sen hemma hos Niklas med fotboll och gott sällskap, Olivia, Jennifer, Anders och någon annan kom över ett tag och myste lite! Vid sju åkte jag och Niklas hem till mig och gjorde middag och kollade på Argentina - Mexiko.

Nu sitter jag här och väntar på morfar som ska hämta mig om en timme typ, snäll som han är så skjutsar han mig till mitt jobbmöte eftersom att jag har alldeles för stor orm-fobi för att kunna gå själv :( Nej nu måste jag fixa allting. vi hörs seeeen! over 'n out

en bästavän är ingen som dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0