sommarlov

jappjapp, nu får det bli en såndär härlig update igen eftersom att jag inte hann skriva igår.. Dagen började med att jag åkte in till haninge med åtta bussen för att följa med Olivia på hemligt uppdrag, sen vidare hem till Lukas för att väcka han, sen gick vi hem till Niklas och väckte han också, duktiga jag & Olivia äääär :)!
Sen gick vi till skolan vid elva, satt och fikade i klassrummet och tog det allmänt lugnt, sen gick vi upp till aulan och kollade på en föreställning, alla va jätte duktiga! sen var det officiellt att vi hade sommarlov, jag förstår det inte?
Efter avslutningen åkte jag, Calle, Niklas, Lukas & Olivia till pizza hut och dom åt. När dom va färdiga åkte jag och niklas hem till han och jag sov ett tag och han pluggade, mamma ringde och väckte mig och jag sprang till tåget för att hämta nödvändigheter till kvällen hemma hos Malin, åkte tillbaka till Haninge och fixade lite grejer och spenderade halva kvällen på Rudan med min underbara klass, vi grillade, drack gott, skrattade, spelade brännboll och kubb och bara mös på det där underbara sättet som vi kan.
Tyvärr så började det regna och då gick jag och olivia hem till niklas, lulle kom dit efter ett tag och vi kollade tv sen gick Olivia och Lukas hem och jag och Niklas låg och pratade halva natten. Jag var sådär lagom pigg vid sex när jag skulle upp imorse, Eric hade avslutning klockan åtta i Ösmo. Så nu snart börjar min lillebror också gymnasiet, det känns jätte läskigt eftersom att han fortfarande är typ sju år gammal..
Usch vad gammal jag känner mig, om ett år är det studenten, då tar livet slut typ..
Juste jädrans, imorgon är det studenten och jag har iiiiingen aning om vad jag ska ha på mig! måste det fixa det sista med Olivia också, stress stress underbara stress!

onödigt, blabbigt & tråkigt inlägg? - JA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0