5 mars!

godmorgon!
har varit en väldigt dålig uppdatering här på senaste, i know!
men iallafall, sov hos therese någon dag, om det var i tisdags kanske?
dagen efter spenderade jag i ishallen med Erika, sen gick vi på bio och såg Alice i underlandet, den var riktigt jävla bra! :) så det rekomenderar jg verkligen :)
igår åkte jag till haninge och övningskörde, dubbellektion. gick faktiskt skit bra! :) sen lunchade jag med mamma & sen gled jag runt lite på stan med therese i väntan på Idah (:
pojkväns jakt hela dagen och mys i ishallen med bästa Idah! :)
sen efter idah hade jobbat klart så åkte vi hem till henne och kollade criminal minds och drack varm choklad :)
sen åkte jag hem helt död!
blev väckt utav mig själv och mina marddrömmar mitt i natten och kunde inte somna om, då är det tur att man har en underbar pojke som kan försäkra sig om att det bara va en dröm.
sovit jätte dåligt hela natten, men nu ska jag iallafall bärja fixa mig. Jag och älsklingen ska ner och åka skridskor i ishallen, supermysigt!
jag akktså... jag typ bor i ishallen? no lifer.

och ska ni prata kaoskryssning? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0