gööööölet!

godmorgon alla glada och pigga, (jag tillhör inte den kategorin).
vi firade ju Ida igår som sagt och det var verkligen jättejätte trevligt!
peppen kanske inte var på topp innan efter mitt lilla blod bad i duschen, haha nej skämt åsido, skar mig lite när jag rakade benen men Linda + blod funkar inte direkt.
mötte upp en liten sjuk svanberg vid åtta och sen började vi traska till Ida, lagom mycket folk, vi spelade massa spel, madde blev jätte full först och min pappas jobbarkompis var "dörrvakt". nej det var så himla lyckat!
jag dansade galet så ska nog kolla om jag inte gått ner fem kilo eller något.
kom hem runt halv fyra kanske? tvärdog i sängen, jag lovar. har aldrig blivit så glad utav att se min egen säng, jag är en sån torris, jag som skulle festa tills klockan sex på morgonen, jaja se så det kan gå ibland :)
och jag bara längtar tills alla bilderna hamnar på facebook, iiiiiiiiii
Jag & Sara tog en kvälls paus ifrån allt hatande och lyckades prata lite faktiskt, det kändes skönt :)

men iallafall, nu sitter jag här och undrar hur mitt plåster på benet ser ut eftersom att alkohol är blodförtunnande, och tycker synd om mig själv för att jag är så jävla trött.
snart ska jag åka ner till nynäs för att äta min älskade kebab och sen ska jag kolla på hockey, finns det något bättre sätt att trösta sig själv på? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0