LOV

ja nu så ska vi försöka oss på en liten uppdatering här.
ja, i fredags blev det ju ingen dans pga tåget, thanks alot!
så blev en chill kväll hos hampus & sen träffade jag pillan och elin.
i lördags var det bara att pallra sig ner till Ishallen för att jobba, lagom död eftersom att jag var tvungen att underhålla en dum målvakt ända tills två på natten.. men iallafall, jag kämpade mig igenom dagen med några få sovtillfällen. haha!
efter det åkte jag neråt nynäs och handlade med min älskling och sen vidare hem för att kolla på film, det blev sommaren med göran, wallander dödsängeln & bara bea. även denna natten fick man inte sova, jag ska sluta svara när folk ringer senare än tolv, denna natten ringde dom tio över två. fyfan alltså!
och efter det blev det en jävla massa smsande, jag ska nog byta nummer.
i söndags så vaknade jag brevid min underbara, det finns nog inge bättre än det.
vid två drog jag mig för att åka till jobbet och lämnade min fina hemma :(
jobbade bj matchen och var riktigt slut.
igår så åkte jag till sydpoolen med mysigt sällskap, det var faktiskt as kul. jag va som ett litet barn när det blev vågor.
herregud, flera år sen jag badade ju! men jag hade verkligen skiiit roligt!
efter det hoppade jag av i ösmo för att träffa pillan en snabbis, men det slutade med att jompa kom och hämtade upp mig henne & anna och åkte ner till han, vi beställde mat och satt och mös. sjukt trevligt!
nu ska jag slänga i mig frukost och sen åka ner och jobba, hoppas på att Erika kommer ner och håller mig sällskap :)
sen sover jag nog hos min sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0