min lilla banan!

Hejsanhoppsan! Idag är jag på toppen humör, praktiken gick så himla underbart bra! vi gjorde typ 100 våfflor om inte mera, men det är dom små underbara kisarna värda :)!
sen efter det åkte jag, pillan & Eric ner till nynäs och skulle sola, det gick åt helvete, så köpte en solkräm och belönade mig med en ny tunika & ett par as snygga leggins! (tunikan på bilden nedan).
tyckte att jag kunde få ge mig själv en present nu när lönen kommit & jag har skött praktiken så himlans bra och fått toppen betyg där ifrån! och för allt mitt slit i ishallen och bara för att jag är så himla stolt över mig själv just nu, för jag klarar allt jag vill! :)
funderar på att ha kläderna på lördag när jag ska få träffa min lilla vän Therese igen, var sjukt länge sen ;o då blir det 20 års fest x2, ska bli riktigt skojsigt :)
imorgon blir det hockey också, min älskade lilla pappa lyckades få biljetter, jag dör!
nej nu ska jag nog stoppa något i magen och sen försöka göra mig själv lite brun tills helgen, hihi..
PILLAN MIN LILLA BANAN ÄR FIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0