oh my fucking god!

ja jag ska försöka skriva det här inlägget så gott det går.. lösnaglar är kanske inte min grej, hehe..
men iallafall dansade igår, gick toppen! efter det åkte jag hem till Idah och hon fixade mina naglar, sen vid tio skulle dom till mix så då drog jag vidare och mös till filmen Alexander, jared leto var med, det va ju bra för min jared hysteri? haha :)
somnade jättejätte fort och vaknade upp helt utvilad imorse, så otroligt skönt!
jobbade morgon passet idag, helt ensam. det gick faktiskt bra fast det var lite segt.. menmen, det är pengar iallafall!
nu ska jag när som helst hoppa in i duschen och börja fixa mig! 18 -årsfirande så det står härliga till ikväll, åh vad taggad jag är :)!


dina blickar får mitt hjärta att slå dubbel slag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0