UPDATE SOM FAN!

åååååh, nu ska jag försöka och komma ihåg vad jag gjort den senaste veckan och fixa ihop en inte allt för lång sammanfattning :) hehe..
i lördags va jag först i ishallen och hjälpte lilla Erika, sen gick jag hem till niklas och vi åt middag och sen bar det av ut till Torö på inflyttningsfest :)
blev hämtad typ elva och då drog vi ner till nynäs. hamnade på något chill krök, va faktiskt helt okej :)  fast jag fick shotta världens äckligaste shot! alllllllllllldrig mer!
sen drog vi vidare och jag kom hem runt tre ungefär, hehe lagom otrött (y)
vaknade runt tolv morgonen efter, tog en riktigt seg morgon och hämtade Pontus runt ett och då gick vi hem till kusinerna för att fira Hanna. alltid lika underbart! :)
sen efter det blev det (såklart) en kebab på arena, mumsfillibabba!
sen massa film mys hela kvällen och sen kom jag hem runt tio.
praktiken startade på måndagen igen och jag bara älskar det mer och mer för varenda dag! alla små hulliganer där är mina små älsklingar och allting är bara så himla underbart!
i tisdags var det praktik igen och sen va jag tvungen att jobba, oooom det snurrade i mitt huvud, att ha hand om 63 små tokiga hulliganer ifrån åtta på morgonen till halv fyra och sen stå i en ishall är kanske inte min grej..
och igåååååår, då jäääävlar smällde det!
jag och svanberg var på 30 stm! jag dog, fyfan vad underbart det var!
jag är helt fucking kär! say hello to mr zetterman!
idag har jag bara praktiserat och myst med mina små älsklingar! och nu ska jag tvätta klart alla mina kläder inför helgen och fira lillebror, han fyller år imorgon men då ska han till Falun så vi får fira han idag istället :)
sen blir det nog ishallen.

It's up to you if you want to play the game or not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0