you had me at hello

japp, nu sitter jag här i ishallen, oj kom på mig själv med att börja skriva "här hemma i Ishallen" haha, kanske bra att den stänger nu?
svintrött, blev inte mycket sova igår nejnej. kollade på Johan Falk tills tolvm joel kinnaman är ju bara för snygg! och sen blev det massa mys efter det. sen var det bara att gå upp vid halv nio för jag skulle åka med Idah, natha & Mylle till Haninge, Idah hittade en jacka, en super fin en!! :)
jag följde bara med som stöd och råd eftersom att jag knappt har några pengar och måste spara tills jag blir arton (:
Fast lite pengar spenderade jag allt, blev ett jättefint halsband.. Idah köpte ett likadant fast med ett L på . :)
älskar man varandra så gör man (:
nu ska jag nog plugga lite teckenspråk, har ett prov som ska göras och sen alla handformer som jag måste kunna, sen inlämningsuppgiften, den ska iofs vara klar den 18 maj men jag orkar inte lägga på lager. är ändå inge folk i hallen så varför inte göra något bra utav all dö tid? :)
idag blir min lilla kläf-Elin femton också, nääästan stor flicka! love you


Kommentarer
Postat av: idah

fan vad jag älskar dig människa! du är fan den finaste personen som går i ett par skor! <3<3<3<3<3<3

2010-03-31 @ 20:10:48
URL: http://idahenglund.blogg.se/
Postat av: linda

men ska du säga min underbara!!! <3<3<3<3<3<3<3

2010-03-31 @ 20:15:41
URL: http://lindazetterman.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh tack min kära kläf. Love you

2010-04-01 @ 08:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0