2010-05-03

Goddag på er mina kära! :)
Solen skiner och mitt humör är på topp, lite dalar då och då men varför ska man klaga? :)
sitter i skolan nu och vi har lunch rast, har bara en lektion kvar, våran bild är inställd och jag är överlycklig för det! :D
plus att jag ska få träffa både Pillan & min underbara Idah idag... kan en dag bli bättre?

Gårdagen spenderades med Pillan & Elin, vi kollade fotboll, nynäs vann. jag va inte så koncentrerad på matchen, efter det blev det kebab på ph, klassikern varje söndag. efter det gick vi hem till Jimmie och kollade på tv och mös, sen hem och så hann jag plöja igenom en och en halv film innan mina ögonlock äntligen sa upp sig vid tolv något? jag var nog rätt så pigg idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0