awesome!

okej, inlägget som jag skrev tidigare var jag väl inte riktigt helt medveten om, jag va skapligt trött och inte ens jag fattar vad jag menar i det. men nu kör vi en redig update.
Tisdags : skola, efter skolan åkte jag till ösmo och mötte upp niklas, vid åtta åkte vi ner till nynäs för att sätta upp lappar om något disco, vi fick åka ifrån nyns vid halv elva, yeees. hem och kolla draktränaren eller vad det heter och sen somnade jag jätte fort.
Onsdag : då var det dags för studentskiva! åkte först till nynäs och träffade Elin & Pizzan, sen vidare till haninge för att möta upp Lukas & Olivia. Vi gick till subway och köpte mat och sen gick vi hem till Lukas, satt där hemma och åt och drack vin. kollade första perioden på matchen också, sen vid åtta åkte vi hem till olivia, Lukas kollade hockey och jag och Olivia försökte bestämma kläder, inte det enklaste! men det löste sig iallafall, vid elva började vi dra oss in till stan och sen var det bara fullt ös medvetslös! jag vet inte hur många gånger under kvällen som jag hörde - "jag hör inte, jag har en bulle i örat!" eller "KAVERI!" det sitter fast printat i mitt huvud just nu.. suck!
vid kvart i tre skulle vi börja röra på oss, vi tog en snabb tripp på donken för att kunna hålla oss ifrån att svälta ihjäl tills vi kom fram till vega baren. När vi kom dit så va vega baren stängd och jag och Olivia märkte att vi satt på helt fel buss och bestämde oss då att följa med Lukas hem, det blev en väldigt trång sovplats men bättre än ingenting, Lukas snarkar jätte högt men jag var alldeles för trött för att bry mig, jag tror att vi böt film två eller tre gånger innan alla somnade, jag förstod egentligen inte varför vi böt, det va ingen som kollade på filmen ju.

Vaknade imorse mådde helt jätte dåligt, somnade om, fick med mig dom två filurerna upp. vi gick och åt Kebab, sen gick vi tillbaka hem till Lukas och väntade på att Olivias pappa skulle hämta oss, vi åkte till olivia, jag hämtade mina grejer, åkte hem. och nu har jag duschat, övningskört och handlat Godis.
Mitt trådlösa internet funkar äntligen igen och jag känner att min bubbla är påväg tillbaka så nu ska jag lägga mig i sängen.

GUUUD VILKET ONÖDIGT INLÄGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0