but tell me, does she kiss, like i used to kiss you?

nu är dagen snart helt avklarad! eller ja iallafall i skolan, så nu väntar mat på grillen med Gurra i branbergen och sen riskettan. vad jag hört utav alla som varit på kursen  säger att det är helt onödigt och slöseri med pengar & dom längsta timmarna i deras liv, så jag längtar lite jaaa...
under tiden i skolan har jag lyckats blivit besatt av ett spel, robot unicorn attach, jag kommer nog aldrig förlåta Gurra & dom andra för att dom visade mig det.. stöööörigt!

nej nu ska jag försöka dra med mig Gurra så jag får lite mat i magen innan kursen börjar, vet inte om jag hinner uppdatera innan eller när jag kommer hem, men troligtvis inte så ni får ha en underbar kväll! jag ska iallafall försöka göra det bästa utav min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0