duktig

Nu har jag varit lite duktig, min naturlärare hade mailat det dom hade gjort på lektionen och sa att jag skulle läsa igenom det, så det är gjort. Jag har också översatt min teckenspråksredovisning ifrån svenska till Teckenspråk, så nu gäller det bara att orka filma det någongång, vänta tills Sandra läst igenom det också så jag ser att det mesta är rätt.
Min teckenspråks lärare sa också att huvudsaken är att jag iallafall gjort nånting :)
Men jag har inte orkat ta tag i disken, helt allvarligt. vad gör jag och Eric som blir sååå mycket disk?!
Men jag har iallafall precis ätit middag, blev en billys. haha.
Jag har inte fått tillbaka min röst ännu och det stör mig, jag vill till skolan imorgon!
blir helt störd i huvudet av att sitta ensam hemma :P kommit på mig själv flera gånger när jag gått och pratat med mig själv, haha schizo?! yes i think so!
så imorgon hoppas jag på sol så jag kan få lite färg, skulle vara underbart eftersom att alla mina kära klasskompisar verkar fått mycket färg och jag inte vill vara en alvedon helt själv. :)
Ska försöka samla krafter till att städa imorgon också. :)
nej nu ska jag fortsätta att försöka hitta på något, inte det allra enklaste!

du byggde upp mig bit för bit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0