:(

FIN BILD OSVOSV
såhär sur  kan man också vara när man sitter i skolan en timme och en kvart för tidigt helt ensam! Fia & matilda kommer snart, eller ja om en halvtimme och jag orkar inte vänta och jag är hugriiiiig!
Jag ville ha på min mina nya shorts idag men det var för kallt, har med dom i väskan så hoppas på varmare väder sen, hihihohoahaha. kulkul...
Min nya jeansjacka är på också, jag vill ha riktigt sommarvärme nunuNU!

och jag som trodde att allting höll på att lösa sig...?
eller spelade du samma spel som förut, helt utan att bry dig?
allting för att få mig att må dåligt, right?
för man ska inte tro på allt man hör.
ge mig styrkan att glömma dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0