madhouse!

guess what? jag är inte i skolan idag heller, har jag blivit det minsta friskare? NÄPP! jag blir tooookig!
fyfan, nu sitter jag i soffan har precis klivit upp, idag fick jag bevis på att våran larm faktiskt funkar!!! härlig väckarklocka..
sen fastnade jag i sängen framför slutet av "Arn", jag va ju tvungen att kolla när jag upptäckte att Joel Kinnaman va med, yummie :)
Idag skiner solen och det = inge fruktsallad för mig = sjukare...
varför kan jag inte bli sjuk på vintern då man kan ta sig någonstans? suck..
nej nu ska jag sluta gnälla och försöka samla krafter till att göra frukost och fixa med disken, jag fattar itne vad jag & Eric gör men vi har mer disk nu än när hela familjen är hemma.. skumt?


juste, när jag läste Göthbergs dansblogg imorse fick jag den glada nyheten om att dom skulle starta dans-tv inom kort, storhetsvansinne? ja inte vet jag, men jag GILLARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0